#1

Nike Sko Dame

in Ideen für zukünftige Bauvorhaben 18.06.2019 05:41
von Burnell Augustine • 3 Beiträge

Kun en anden sko med arven og stoltheden hos Nike Sko Dame Air Jordan One er Nike Air Force One. Luftvåbenet er ud over ikonisk. Hvert sneakerhoved ejer et par af Air Force Ones. Det er sneaksen, at historien har nægtet at glemme og sandsynligvis aldrig vil.Foamposites var også i diamanten i årevis med udgivelser som Dr. Dooms og Eggplants. Alas dog da Nike så pengene ud af døren, den legendariske Foamposite linje. Jeg har ikke en bestemt Foamposite.

Under fredagens runde på The Open havde McIlroy et outfit, der fik ham til at se mere ud som en moderne dag. Indrømmet, det var ikke så højt Billige Nike Sko som Rickie Fowlers orange uh ... ting, men det lavede støj. Med sort og grå er basisfarverne kombineret med Volt accenter, ville du tro at McIlroy var en alumnus ved University of Oregon. Ikke Hvide Nike Sko Dame engang tiger Woods i toppen af sine kræfter, men han var der, Rory byggede på sin bly på The Volt med et bælte og et par Nike Lunar Control II.

Vi har set Nike forsøge at hylle golfskoen før med Nike Lunar Bandon. Jeg ved, at det næste logiske trin kunne bringe Gary Paytons mest populære signatursko til linkene. Sneakerheads ville freak out for at se solsamleren på Hvide Nike Sko en golfbane.Skyld Marcus Jordan for denne. Han skrev for nylig et billede af Air Jordan 1 med en Nike Free TW, der fik sneakerblogterne i en vanvittighed, da mange troede, at dette kunne være et tegn på, at Jordan Brand kunne komme tilbage til golf.

Nike kunne give dig den placebo og vi kommer til farveveje som "Perspective" i et andet lys, som det Kobe gjorde i Seattle i går.Udtalelse: Air Jordan 3s er de bedste Jordans nogensinde lavet. Mens jeg ryster for at tænke på, hvad en lav luften Air Jordan 3 ville se ud, ville et udsigten til at spikede 3'ere til, hvad Terrell Nike Sko Air Max Owens eller Andruw jeg har brugt tidligere, få sneakerheads på golfbanen hurtigere end man kan sige genpåfyldning".

MJ selv har gjort hvad der synes at være 3'erne i turneringer før, men de var mere inspirerede og mindre som den faktiske model.Vi vil ikke lyve og sige, at vi overvejede nogen af Paul Rodriguezs signatursko til at bære på en putting green (den Kostons allerede gør et godt stykke arbejde), men da vi så denne kommercielle af Nike SB P-Rod 8 På en putting green var det helt øjenåbner. Dette ville være en god pasform med deres Lunar Control-serie.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 3 Gäste sind Online

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: republictailed
Forum Statistiken
Das Forum hat 2680 Themen und 2855 Beiträge.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen